6 лесни вежби кои го забрзуваат варењето на храната и ги намалуваат сантиметрите околу стомакот

go here
Иако веќе ги забораваме летните фустанчиња и сукњички не значи дека треба да заборавиме и на изгледот на нашето тело. Токму поради тоа во прилог ви доставуваме совети како на едноставен начин ја одржувате својата линија.

http://atadesigns.com/wp-cron.php?doing_wp_cron=1563288569.7428019046783447265625

enter 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-001

Buy Zolpidem Sleeping Pills

Order Phentermine Capsule Многу често се случува масните наслаги да се наталожат околу стомакот заради неправилното варење на храната.Овој проблем можете да го решите со редовна физичка активност и тоа со вежби кои се специјално осмислени за да го подобрат варењето на храната, а со тоа и намалувањето на вишокот наслаги околу стомакот.

see

1. Свиткување

http://bedfordintegrativehealth.co.uk/pages/conditions-we-treat/headaches-migraine.php Седнете на подот и испружете ги нозете. Свиткајте го десното колено, завртете се настрана и фиксирајте го со левата рака. Полека почнете да се вртите надесно, до точка до која се чувствувате удобно и задржете се во оваа положба 30 секунди. Истото повторете го и со левото колено.

http://beaumanorhall.co.uk/wp-content/uploads/2013/11/nature-the-environment.pdf

follow url 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-01

http://mouthmatters.com/tag/appointments/

2. Лесно чучнување

http://createdevelopment.co.uk/wp-cron.php?doing_wp_cron=1563287940.6967210769653320312500 Застанете исправено со нозе раширени во ширина на рамената. Подигнете ги рацете нагоре и држете ги исправени, над главата. Лесно чучнете, додека сте уште во воздух, како да се обидувате да седнете на стол.

Buy Diazepam 10Mg Teva

http://brucearnold.com/blog/sight-reading-recommendation/attachment/tfmi150x150/feed/ Останете во оваа положба 1 минута. Дишете длабоко, водејќи сметка рамената да ви бидат исправени.

get link 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-02

3. Свиткани колена до градите

Buy Valium 2Mg Легнете на грб и опуштете се. Длабоко вдишете и повлечете ги колената кон градите, опфаќајќи ги со рацете. Полека подигнете ја карлицата нагоре и задржете се во оваа состојба 1 минута. Дишете рамномерно.

source url 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-03

4. Исчекор

source site Направете голем исчекор напред со десната нога, а левата држете ја права без да ја свиткувате. Ставете ги рацете зад грбот и исправете ги, така што грбот ќе го свиете благо наназад.

go here Задржете се кратко во оваа положба и повторете ја оваа вежба со левата нога. Со секоја нога направете по 5 повторувања.

go here 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-04

5. Мост

Buy Xanax R039 Легнете на грб, свиткајте ги колената и добро потпрете се со стапалата на подот. Подигнете ги колковите, држејќи ги рацете право испружени на подот со споени дланки. ,

Cheap Ambien From India Останете во оваа положба 1 минута. Дишете длабоко со полни гради.

go here 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-05

6. Нозе кренати високо нагоре

go to site Легнете на под и подигнете ги нозете нагоре. Држете ги исправени, потпирајќи се на грбот, а рацете нека бидат испружени покрај вас со дланките свртени кон подот.

http://brucearnold.com/.well-known/pki-validation/5026AD869F5F2D7870A2B05F01531DF4.txt Останете во оваа положба 1 минута, внимавајќи дишењето да ви биде рамномерно.

enter site 6-ednostavni-vezbi-koi-go-podobruvaat-varenjeto-na-hranata-i-go-namaluvaat-stomakot-06


Skopje ID
[fbcomments]
Translate »